Política de qualitat
SPORA CONSULTORIA I COMUNICACIÓ, S.L. som una empresa dedicada a la realització de projectes i serveis d’educació ambiental, comunicació i estudis sobre residus.
Som especialistes en projectes sostenibles, en els àmbits de la consultoria i la comunicació. La nostra visió és treballar perquè les noves maneres de fer i la sostenibilitat es reprodueixin i es perpetuïn a tots els àmbits de la societat, talment com una espora natural.
Els valors que ens mouen són el compromís, la innovació, la transformació, l’excel·lència i la participació per una societat més sostenible que sigui capaç d’afrontar els reptes actuals del planeta.
Disposem d’un sistema de gestió de qualitat segons la norma UNE-EN-ISO 9001:2015 per desenvolupar els nostres serveis amb professionalitat i rigor i assumim els següents compromisos:
- Complir en tot moment els requisits dels clients.
- Millorar contínuament la qualitat dels nostres serveis per aconseguir la màxima satisfacció dels clients.
- Millorar de forma contínua el sistema de gestió de qualitat.
- Complir els requisits legals i reglamentaris aplicables a la nostra activitat.
- Protegir el medi ambient i prevenir la contaminació en totes les nostres activitats.
- Aconseguir un ambient de treball satisfactori, segur i motivador per totes les persones que formem Spora.
- Oferir la formació necessària per al personal i implicar tot l’equip en la consecució dels objectius de l’empresa.
La Direcció vetlla per l’aplicació i revisió d’aquesta Política de qualitat i l’assegura davant els clients, els empleats i altres parts interessades.
La Política es manté al dia mitjançant revisions periòdiques, tenint en compte els canvis en les condicions de l’entorn i la informació rebuda. En aquest sentit la direcció proporciona els mitjans humans, tècnics i econòmics necessaris per complir els requisits del sistema de qualitat de l’empresa.
Edició: 01
Data de revisió: 01/03/2023