Casos d’èxit

Redisseny de la imatge i l’estratègia de comunicació corporativa de l’empresa tecnològica ID·Waste

Redisseny de la imatge i l’estratègia de comunicació corporativa de l’empresa tecnològica ID·Waste

Campanyes d’informació i sensibilització sobre la recollida separada de la fracció orgànica al Principat d’Astúries

Campanyes d’informació i sensibilització sobre la recollida separada de la fracció orgànica al Principat d’Astúries

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una Manresa conscient i activa contra el canvi climàtic

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una Manresa conscient i activa contra el canvi climàtic

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una ciutat més sostenible i resilient

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una ciutat més sostenible i resilient

6a edició wasteinprogress

6a edició wasteinprogress

Nova identitat visual de la recollida selectiva de la fracció orgànica

Nova identitat visual de la recollida selectiva de la fracció orgànica

Estratègia comunicativa per la implantació de la recollida porta a porta de Manlleu

Estratègia comunicativa per la implantació de la recollida porta a porta de Manlleu

Reedició de la campanya de proximitat a l’AMB per sensibilitzar sobre la separació de residus al Nadal

Reedició de la campanya de proximitat a l’AMB per sensibilitzar sobre la separació de residus al Nadal

Conceptualització d’niciatives per al foment del consum d’aigua de l’aixeta

Conceptualització d’niciatives per al foment del consum d’aigua de l’aixeta

Conceptualització i disseny pel programa d’ambientalització de 50 llars de Barcelona

Conceptualització i disseny pel programa d’ambientalització de 50 llars de Barcelona

Estudi de viabilitat per la implantació d’un sistema de tractament basat en el compostatge comunitari

Estudi de viabilitat per la implantació d’un sistema de tractament basat en el compostatge comunitari

5a edició Wasteinprogress

5a edició Wasteinprogress

Estratègia comunicativa i tecnològica per la implantació de la recollida porta a porta a Sant Andreu de Llavaneres

Estratègia comunicativa i tecnològica per la implantació de la recollida porta a porta a Sant Andreu de Llavaneres

Campanya de conscienciació i foment de la recollida selectiva amb actors i actrius a l’AMB

Campanya de conscienciació i foment de la recollida selectiva amb actors i actrius a l’AMB

Iniciativa creativa contra l’abandonament de voluminosos i trastos al municipi de Palafrugell

Iniciativa creativa contra l’abandonament de voluminosos i trastos al municipi de Palafrugell

Campanya informativa sobre la fracció orgànica a la Mancomunitat de serveis Comsermancha

Campanya informativa sobre la fracció orgànica a la Mancomunitat de serveis Comsermancha

Estratègia comunicativa per la implantació de la recollida porta a porta a la Garriga

Estratègia comunicativa per la implantació de la recollida porta a porta a la Garriga

Campanya d’implantació de la recollida de residus orgànics en contenidors tancats a Sestao, País Basc

Campanya d’implantació de la recollida de residus orgànics en contenidors tancats a Sestao, País Basc

Rebranding Aigües de Manresa

Rebranding Aigües de Manresa

Campanya d’implantació de la recollida de l’òrgànica d’origen vegetal a Bilbao

Campanya d’implantació de la recollida de l’òrgànica d’origen vegetal a Bilbao

Consulta l’arxiu de projectes:

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, accepta l´ús d´aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits. Més informació i personalització   
Privacidad