Agència de comunicació

En un món híper-accelerat, on la urgència caracteritza la societat i estem exposats a multitud d’inputs comunicatius, creiem en la necessitat d’una comunicació amb contingut, innovadora i eficaç.

La nostra missió és assolir objectius, generar l’impacte desitjat i distingir-nos de les formes de comunicació més tradicionals. Som especialistes en explorar noves vies de comunicació, oferint alternatives originals i dinàmiques.

Redisseny de la imatge i l’estratègia de comunicació corporativa de l’empresa tecnològica ID·Waste

ID·Waste

Campanyes d’informació i sensibilització sobre la recollida separada de la fracció orgànica

COGERSA | Principat d'Astúries

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una Manresa conscient i activa contra el canvi climàtic

Ajuntament de Manresa

Estratègia comunicativa per a fomentar el canvi cap a una ciutat més sostenible i resilient

Ajuntament de Girona

Reedició de la campanya de proximitat a l’AMB per sensibilitzar sobre la separació de residus centrada amb les festes de Nadal

Àrea Metropolitana de Barcelona

Nova identitat visual de la recollida selectiva de la fracció orgànica

Govern de La Rioja

Una iniciativa creativa contra l'abandonament de voluminosos i trastos al municipi de Palafrugell

Ajuntament de Palafrugell

Estratègia comunicativa per la implantació de la recollida porta a porta a Manlleu

Ajuntament de Manlleu / PreZero

Rebranding Aigües de Manresa

Aigües de Manresa

Campanya d'implantació de la recollida porta a porta a Sant Andreu de Llavaneres

Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres

Campanya per l'AMB basada en actuacions per a conscienciar i fomentar la recollida selectiva amb actors i actrius al carrer

Àrea Metropolitana de Barcelona

Campanya d'implantació de la recollida porta a porta a la Garriga

Ajuntament de la Garriga / PreZero

Campanya informativa sobre la fracció orgànica a la Mancomunitat de serveis Comsermancha

Mancomunidad de servicios Comsermancha

Campanya d'implantació de la recollida d'orgànica d'origen vegetal a la ciutat de Bilbao

Ajuntament de Bilbao

SERVEIS DE COMUNICACIÓ

Estratègies de comunicació i gestió del canvi

Els reptes que comporten els canvis són majúsculs. Tanmateix, tenim una eina clau per a la implementació efectiva i l’acollida de la nova realitat: una bona estratègia comunicativa.

Escoltem i fem nostres les necessitats que cada projecte requereix, avaluem el context real i establim els objectius a assolir, proposem i implementem les estratègies de comunicació adequades i, finalment, realitzem un anàlisi detallat dels resultats obtinguts.

I tot això ho fem sent conscients que, encara que tot està inventat, tenim l’experiència i creativitat al nostre favor.

Identitat i estratègia corporativa

Cada projecte, empresa o institució és única, i així ho ha de ser també la seva identitat i estratègia.

La identitat corporativa és més que un logotip: és la representació visual de la seva missió, visió i valors, és la seva essència i porta d’entrada. Per això el nostre equip de comunicació, expert i compromès, atorga a cada projecte una identitat visual distintiva i autèntica. Aquesta identitat es converteix en un dels eixos principals en l’elaboració d’una estratègia corporativa efectiva, que impulsa la cohesió interna i la percepció positiva externa.

Combinem creativitat i anàlisi per a crear identitats i estratègies que realment ressonen i destaquen.

Creativitat transmèdia i digital

Sabem que el relat és important. Per això dissenyem plans de comunicació ben fonamentats i integrals que ens permeten desenvolupar narracions duradores amb arguments sòlids i sense fissures.  

A partir d’aquí, establim una xarxa ampla de canals i accions on cada una es converteix en una veu única per enriquir la història global. D’aquesta manera, no només construïm una història, sinó que creem una experiència immersiva de marca que ressona amb l’audiència a través de diversos mitjans i actuacions.  

Campanyes 360º orientades a resultats 

Les campanyes 360º que dissenyem i executem tenen com a objectiu maximitzar el radi d’impacte i que la informació sigui entesa de forma efectiva pel target definit. Per fer-ho, activem tots els canals de comunicació i punts de contacte possibles, des de mitjans digitals fins a formats més tradicionals.

La clau d’aquesta tipologia de campanyes és la coherència: tots els elements treballen junts per reforçar el missatge. I això, amb una bona feina prèvia de coordinació i planificació, es trasllada a l’obtenció de resultats destacables.

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, accepta l´ús d´aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits. Més informació i personalització   
Privacidad