Nou branding d’Spora
25/09/2023

Necessitat d’alinear la imatge de marca al discurs.

Sota aquesta premisa i amb la voluntat que la nova imatge representi el creixement de l’empresa, els valors actuals, l’expertesa i la creativitat, la tasca és clara i passa per redissenyar la marca en tots els seus contextos.

EL NOSTRE OBJECTIU

Una marca que sigui un punt d’inflexió però mantingui la nostra essència.

Una gràfica que pugui, al mateix temps, representar les dues branques: Consultoria / Comunicació.

Una identitat que respiri expertesa, “savoir faire”, que generi confiança i que sigui perdurable

L'origen

La idea principal sobre la que ens movem és la de tornar a l’origen, tornar a l’essència. I ho fem no només a nivell d’objectius corporatius i valors. També ho fem a nivell gràfic. Els anteriors logotips que ha tingut Spora han representat una fulla de falguera, una planta que es reprodueix mitjançant espores i no llavors. Així, seguint la línia de l’essència, hem fet un zoom-in també a la falguera, centrant-nos pròpiament amb les espores.

2011

2015

2019

La icona

Les espores són rodones, de color groc i sempre estan alineades. Per això la nostra icona, que també forma part del logotip, havia de representar-se d’aquesta manera.

Logo Spora

L'imagotip

El nou imagotip és fruit de la voluntat de simplificar-lo, ser atemporal i reflectir qui i com és Spora a dia d’avui.
Dels cercles de les espores -5, per cada una de les lletres d’Spora-, en prenem la seva forma circular per crear la nova tipografia.

A més, l’imagotip final combina la versió tipográfica amb la icona prèviament detallada. 

Els colors corporatius

Aquests són els nostres nous colors corporatius. Com a colors principals destaquem el verd (amb la possibilitat d’aplicar-li una transparència del 50%), i el blanc fred-trencat.

El groc i el coral ens serviran de colors de suport, amb un ús poc generalitzat per evitar carregar els missatges i les composicions.

La tipografia

Amb aquest rebranding Spora també aposta per substituir la fins ara utilitzada Din, sobria i atemporal, per una nova tipografia amb més caràcter i singularitat.

No resultarà habitual observar elements de la marca utilitzats de manera aïllada; no obstant això, si passa, els dissenys que proposem garantiran que l’element en qüestió sigui clarament associable amb la marca.

És per això que no només apostem per una nova tipografia, sinó que en farem servir dues. Una, de caracter més formal, i l’altra, de reforç i secundària, amb un punt més desenfadat.

 

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, accepta l´ús d´aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits. Més informació i personalització   
Privacidad