Spora no és només una empresa; és una filosofia i una certesa d'excel·lència.
Tots aquells que heu treballat amb nosaltres sabeu que més enllà dels nostres coneixements tècnics, aportem una essència única a cada projecte i col·laboració.
Estem molt orgulloses de tot el que hem aconseguit fins ara, però el món canvia i nosaltres amb ell.
Fa temps que li donem voltes, que reflexionem sobre la necessitat d’un canvi, que no ens sentim representades al 100% amb la projecció que tenim actualment. D’aquesta manera, i aprofitant que hem celebrat 20 anys, hem decidit treballar-hi.
I com ho farem?
Rebranding d'Spora
Segurament el pas més important d’aquesta transició és la nova imatge de marca. Ens calia un canvi de look més creatiu, modern i expert, que reflectis l’evolució d’Spora però també el retorn als orígens, a l’essència.
Aquest rebranding va més enllà d’un simple redisseny del nostre logotip o paleta de colors. És una reflexió autèntica i profunda sobre la nostra identitat, missió i valors. Amb aquesta transformació, no només estem actualitzant la nostra imatge externa, sinó que també estem reafirmant el nostre compromís amb la visió original d’Spora i la passió que ens va impulsar des del principi.
Nova pàgina web
Ja ho diuen que “en casa de herrero, cuchillo de palo”. Està clar que és el que ens ha passat a nosaltres. Som especialistes en la creació de pàgines web des d’una vesant estratègica, pensant bé la seva estructura i funcionalitat, i creant contingut enfocat a SEO. Tanmateix, com diem, a vegades falta trobar temps per dedicar-se a una mateixa. Potser això és el que ens ha passat, o que a vegades posar-se davant del mirall implica una feina posterior força important.
En qualsevol cas: estrenem pàgina web. En aquesta s’hi pot trobar:
→ Qui som. On detallem els nostres principis, l’equip, els clients i partners, i expliquem la nostra història.
→ Consultoria. En aquesta pàgina exposem quins son els nostres serveis a nivell d’economia circular i descarbonització i, a més, compartim casos d’èxit molt rellevants dins de cada àrea: consultoria i assessorament de projectes RRID, desenvolupament de projectes de reutilització i circularitat, anàlisi de viabilitat i suport en contractació de serveis, fiscalitat i pagament per generació, anàlisi big data, estandarització i visualització de dades; auditories, seguiments i inspeccions i, per últim, consultoria estratègica en sostenibilitat corporativa.
→ Comunicació. En format portafoli, definim les nostres línies d’actuació: estratègies de comunicació i gestió del canvi, identitat i estratègia corporativa, creativitat transmedia i digital i, per últim, campanyes 360º orientades a resultats. A més, us mostrem alguns projectes destacats.
→ Transparència. Sabem que el nostre és un sector moltes vegades infravalorat i que, deixar-ho de ser, depen estrictament de nosaltres mateixos. Per això creiem que sent transparents ajudarem a visibilitzar i millorar les nostres condicions. En aquesta pàgina som transparents.
→ Insights. Tipus bloc, en aquesta pàgina pensem, escribim i compartim idees, pensaments i projectes.
Estratègia comunicativa
Sabem que el paisatge comunicatiu està en constant evolució i que necessitem mostrar-nos tal com som. És per això que activarem una nova estratègia comunicativa, centrada en fortificar la nostra presència a les xarxes socials i oferir un contingut més profund, dinàmic i actual.
→ Major presència a xarxes. Reconeixem la importància de ser presents on es troben els nostres usuaris. Per això, intensificarem la nostra activitat a plataformes com Instagram, LinkedIn, YouTube, Spotify i altres, amb publicacions regulars i de diferent modalitat que reflectiran la nostra marca, missió i valors.
→ Contingut de qualitat. Apostem per crear continguts que aporti valor real als nostres seguidors. Des d’articles informatius i d’opinió, fins a vídeos i podcasts, el nostre objectiu és informar, inspirar i connectar amb la nostra comunitat.
→ Viewpoints by Spora. També definides com a “entrevistes a referents”. Sabem que aprendre dels millors pot ser una font d’inspiració inestimable. Per això, iniciarem una sèrie d’entrevistes amb experts i referents en àmbits específics, proporcionant perspectives úniques i coneixements d’alt valor.
→ Proximitat de l’equip. Spora el formen un equip majoritariament de dones, altament capacitat i amb una visió de futur estratègica. Volem presentar-vos-les, que conegueu el nostre equip a través de les xarxes socials, compartint les seves històries, passions i la seva visió dins d’Spora. Volem que conegueu les cares i les històries darrere del nostre projecte.
La nostra evolució és un testimoni del nostre compromís per ser millors cada dia. Seguim!