Rediseño de la imagen y la estrategia de comunicación corporativa de la empresa tecnológica ID·Waste

Categoría:
Comunicación
Cliente:
ID·Waste
ODS:
13 | 12
Año:
2024
Rebranding ID·Waste
ID·Soft_Software_idwaste

Uno de los últimos proyectos que hemos desarrollado desde Spora Consultoría y Comunicación ha sido el rebranding de la empresa tecnológica ID·Waste, líder en el desarrollo de soluciones TIC para sistemas de recogida de residuos con identificación.

ID·Waste, a lo largo de los últimos 10 años, ha perseguido el objetivo de proporcionar la mejor tecnología y servicio para ayudar a municipios y empresas a lograr los objetivos de reciclaje. Ahora, lo sigue haciendo, pero fortaleciendo su potencial tecnológico. A raíz de esta nueva situación, se ha hecho evidente la necesidad de una marca que no solo refleje la calidad y la eficiencia de sus sistemas de recogida con identificación, sino que también refleje los valores de innovación, compromiso y liderazgo de la compañía.

La nueva imagen de marca

 

Des d’Spora, hem entomat el rebranding d’ID·Waste apostant per una estètica que reflecteix el caràcter tecnològic i la professionalitat que caracteritzen l’empresa, enfocant-nos en la millora de la transparència i la fiabilitat dels seus sistemes.

Per al nou disseny, hem seleccionat una paleta de colors centrada en tons verds i blaus foscos, que no només evoquen un aire tecnològic, sinó que també mantenen un vincle visual amb la sostenibilitat. La tipografia adoptada és més rectilínia, amb formes clares que evoquen robustesa i professionalitat, claus en el sector tecnològic i de gestió de residus.

El logotipo

 

El nou logotip replanteja l’essència d’ID·Waste però des d’un enfocament més modern i accessible, incorporant espais que recorden a sistemes d’identificació, conservant l’essència de les lletres ‘I’ i ‘D’ del logotip anterior, però amb formes més lineals i geomètriques. A més a més, s’ha fet el canvi de colors, respectant els verds i blau foscos a través

Acompanyant el logo, hem introduït recursos gràfics amb formes més geomètriques. L’element clau, el quadrat, present al logotip i a la resta d’elements gràfics i recursos que apareixen en l’aplicació de la marca, transmet robustesa, seguretat, simplicitat, seriositat i modularitat, que reforcen la imatge i professionalitat que ID·Waste vol transmetre.

La estrategia comunicativa

 

A nivell d’estratègia, hem reorientat el pitch comercial d’ID·Waste per centrar-lo en l’oferta de tecnologia avançada: hem redefinit el relat de presentació i venda, els missatges i el to de la marca

El rebranding s’ha fet tangible més enllà del propi logotip: hem creat una nova pàgina web, hem redissenyat l’estil dels estands per a fires i congressos i hem actualitzat la interfície de la plataforma ID·Soft i la resta d’elements del software, així com els components del hardware, per assegurar una coherència visual a tots els nivells.

A nivel de estrategia de lanzamiento, la presentación oficial de la nueva imagen se realizó a la Feria de Urbanismo y Medio Ambiento de Madrid (TECMA), uno de los acontecimientos más importantes por el sector.

Como anunciaban a través de sus redes: “Ahora, con más de 11 años de experiencia, hemos dado un paso más, profundizando en nuestra identidad para plasmarlo en una nueva marca que nos represente en todos los aspectos”.

 

 

 

 

 

 

Desde Spora, alineamos la estrategia empresarial con los valores, la misión y la visión de las corporaciones, estableciendo una hoja de ruta comunicativa real y tangible. Profundizamos en la presencia gráfica y diseñamos el relato, el tono y los mensajes para que impacten positivamente y conecten de manera efectiva con tu público objetivo.
Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al correcte funcionament i per a fins analítics. En fer clic al botó Acceptar, accepta l´ús d´aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits. Més informació i personalització   
Privacidad